laavaa

Direktlänk till inlägg 9 augusti 2013

Försöker väl igen då!

Av Evelina - 9 augusti 2013 10:22

För flera år sedan försökte jag mig på att blogga, tröttnade ganska snabbt och tog bort den. Mycket har hänt sedan dess och nu har jag mer saker att skriva om än vad jag hade då. Ska försöka skriva varje dag och hoppas på att någon/några kommer läsa den, vet dock inte om det finns så mycket intressant i mitt liv att läsa om... 

 

Förövrigt så väcktes jag kl 6:30 av att Celine väckte mig, hon tuggade på mitt hår och smaskade mig i örat. Lovely! Får se vad jag ska hitta på idag, ska i alla fall iväg till gymmet och sen... får vi se vad som händer!  c:

 


 

 

Celine är den ljusa av våra små donnor, en lilamaskad Birma, och till höger har vi våran brunmaskade Birma Toulouse. Mina gofisar <3

 

#heligbirma #birma #lilamaskad #brunmaskad 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina - 29 november 2013 00:23

Jag kan verkligen inte somna innan klockan 12 på natten, det går bara inte. Hur mycket jag än försöker så ser jag alltid klockan passera midnatt innan jag lyckas somna... Jag tror att det är för att jag grubblar så mycket, tänker och ibland oroar...

Av Evelina - 13 november 2013 04:37

Som vanligt så kan jag inte sova, jag är en riktig nattmänniska. Det är på natten som jag är som mest kreativ och rastlös... Det var länge sen jag bloggade och undrar varför jag ens fortsätter, det är ju ändå aldrig någon som kommenterar. På ...

Av Evelina - 3 oktober 2013 00:56


Hej folket! Förra helgen skaffade jag mig en till tatuering, jag är så sjukt nöjd så det finns inte ord för det. Det är ett citat från Tim Burton och jag tycker att den passar mig som handen i handsken. Tur att man har en så grym tatuerare! Nästa pro...

Av Evelina - 26 september 2013 11:49

Det var väldigt länge sedan jag bloggade, kom jag på nu när jag sitter och lyssnar på en föreläsning och min koncentration inte är på topp. Anledning? Vet inte riktigt, antagligen pga skolan men även att jag har varit/är nykär. I know, jag va in...

Av Evelina - 2 september 2013 19:38

Allting har en början och allting har ett slut. Även sådana saker som man trodde skulle hålla för evigt.    Well, jag har inte skrivit på länge. Mycket har hänt i mitt annars ganska så händelselösa liv. Sist jag skrev hade jag varit på min första...

Presentation


Jag heter Evelina men kallas för Lava. Jag är 92:a och flyttade till Sundsvall för ett år sedan för att plugga till sjuksköterska, och för kärleken (som tyvärr tog slut). Jag har två Heliga Birmor, Celine och Toulous

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards