laavaa

Alla inlägg under oktober 2013

Av Evelina - 3 oktober 2013 00:56

Hej folket! Förra helgen skaffade jag mig en till tatuering, jag är så sjukt nöjd så det finns inte ord för det. Det är ett citat från Tim Burton och jag tycker att den passar mig som handen i handsken. Tur att man har en så grym tatuerare! Nästa projekt blir en chestpiece, kommer bli awesome.

Idag har jag varit på den sista föreläsningen inför tentan i medicinsk vetenskap, gaah.. ser inte fram emot den, shoppat med Moa i Birsta och varit på ett spinningpass. Mucho funny day.

Kvällen spenderade jag med att va lite kreativ. Det är maskeradfest i slutet på oktober och jag ska klä ut mig till schaman (Jon ska va typ en voodoo snubbe så vi matchar varandra :3) och för min outfit behöver jag en kjol. Men jag har ingen kjol. Så jag rev sönder ett gammalt vitt lakan och eftersom det var för vitt så färgade jag det brunt genom att koka det i kaffe i typ en timme. Miljövänligt och billigt, yeh!

Presentation


Jag heter Evelina men kallas för Lava. Jag är 92:a och flyttade till Sundsvall för ett år sedan för att plugga till sjuksköterska, och för kärleken (som tyvärr tog slut). Jag har två Heliga Birmor, Celine och Toulous

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards