laavaa

Alla inlägg den 19 augusti 2013

Av Evelina - 19 augusti 2013 23:08

Hej folket! 

I'm back in town, dvs. jag är i Tierp på besök till på onsdag. Mamma fyllde år 49 år idag och det firades med egengjord smörgåstårta, kräftor och vitlöksbröd... Mummah! 


 

Detta söta halsband och matchande örhängen fick mamma av mig i födelsedagspresent c: 


Det är så kul att vara tillbaka och träffa familjen och umgås. Är ensam hemma till klockan 1 i morgon, så tänkte ut och ta en powerwalk på förmiddagen... sen ska jag vara barnvakt! Men kan inte låta bli att längta till Kawaiicon som börjar på fredag :'3 nu ser det ut som att min syrra och en kille hon är på g med ska följa med också, awesome! 


Btw, min familj är allt annat än normal! Vi är speciella, yeh. Älskar er <3


 


(look at my face, dat panda face)


 


                                            



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Evelina men kallas för Lava. Jag är 92:a och flyttade till Sundsvall för ett år sedan för att plugga till sjuksköterska, och för kärleken (som tyvärr tog slut). Jag har två Heliga Birmor, Celine och Toulous

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards