laavaa

Alla inlägg den 14 augusti 2013

APB

Av Evelina - 14 augusti 2013 14:53

Äntligen fått spela lite APB, inte spelat på tre veckor och var lite ringrostig igår... men nu har det släppt och idag har det gått riktigt bra c: och här är som utlovat, min karaktär på APB:


 


Blev riktigt nöjd med min outfit den här gången c:

Bilen är dock inte klar, får se vad jag hittar på med den... 


När lanet är över ska jag börja skriva lite mer om hur det är att arbeta inom vården, som ung undersköterska och mina studier till att bli sjuksköterska. Kanske kan locka er läsare lite mer c: 

Av Evelina - 14 augusti 2013 11:13

Godmorgon! 

Trots att det är lan fick vi nog lite sömn, sov nog 6 timmar i alla fall c: Designade min karaktär igår och såklart dog internet mitt i alltihop, yay. Men hann in på APB och fixa till allt igen (blev riiiktigt nöjd) och sedan stängdes såklart spelet ner för uppdateringar eller nåt... Så då sitter jag här och bloggar istället! Bild på min karaktär kommer sen! Har snöat in mig en hel del på post apocalyptic stil, jefligt snyggt tycker jag. 



 


Bjuder på en bild på lilla mig. Lite trött och sliten tjej!

(Och har äntligen lyckats fått mitt hår så vitt som jag vill ha det, yay)



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Evelina men kallas för Lava. Jag är 92:a och flyttade till Sundsvall för ett år sedan för att plugga till sjuksköterska, och för kärleken (som tyvärr tog slut). Jag har två Heliga Birmor, Celine och Toulous

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards