laavaa

Alla inlägg den 12 augusti 2013

Av Evelina - 12 augusti 2013 18:56

Som rubriken säger: jag jobbar kvällspass på mitt extrajobb, på infektionsavdelningen här i Sundsvall. Det kan vara det roligaste jobbet någonsin... får ta en massa olika prover och ta hand om människor med allt från lunginflammation till malaria och hiv/aids. Love it <3

Av Evelina - 12 augusti 2013 09:35

Godmorgon! Jag vaknade av åskväder idag. Det mullrade, smällde och regnet öste ner... mysigt!

Jag drömde om allt från min födelsedag till tower defense spel... (y) någon som haft nån derpig/random dröm?? Ibland undrar man ju vart hjärnan får allt ifrån o:

Idag är det gym, försöka hinna att bleka håret och sen jobba kvällspass på Infektionskliniken här i Sundsvall! Quite a busy day.

Mina gofisar var nog lite rädd för åskan, de låg i närheten av mig och min pojkvän när vi vaknade... Söta är dem i alla fall <3

#åskväder #drömmar #heligbirma #lilamaskad #brunmaskad

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Evelina men kallas för Lava. Jag är 92:a och flyttade till Sundsvall för ett år sedan för att plugga till sjuksköterska, och för kärleken (som tyvärr tog slut). Jag har två Heliga Birmor, Celine och Toulous

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards